maanantai 27. kesäkuuta 2011

AFS mid stay camp

AFS leiri tuli ja meni jo aikoja sitten, mutta kun en kiireisenä (laiskana) ihmiseni oo aiemmin saanut peppuani tähän koneen eteen raahattua (tai oon, mutten koskaan oo saanu tätä kirjotettua), niin tää tulee nyt tällein tyylikkäästi joku 2 viikkoo myöhässä. Mut no worries mate, koska asiat on vieläkin ihan selkeenä mielessä ja onneks on aina kuvia virkistämässä muistia.

chile!
brazilia !! (ja selässä new zealand)
and ofc finland (:

Oltiin siis Long Bay Regional Parkissa, joka oli ihan uskomattoman kaunis mesta. Rantaa silmän kantamattomiin, ja puhdasta sinistä vettä, eikä mitään sellasta ällöttävää ruskeenvihreetä litkuu, mitä siel Suomessa saa haha. Leirintäkeskuksena tää oli mun mielest kanssa paaljon miellyttävämpi kuin gateaway leirin venue (<-- äääää en keksi mitään suomenkielistä sanaa!!)

Paikalle saavuttiin perjantai-iltana, jolloin kaikkien perille pääsemisen jälkeen pelattiin jotain random tutustumisleikkejä ja sitte vaa chillattii ja tutustuttii. Porukka oli suurimmaks osaks sama kun ekallakin leirillä, mut extrana oli kanssa vähän viime heinäkuussa saapuneita oppilaita, jotka oli ollu jo vuoden ja joille tää oli end of the year -camp. Meiänkin porukassa oli pari sellasta, jotka oli tullu vaan puoleks vuodeks ja samalla tavalla niillekin tää oli sitte end of the year -camp. Ite oon kyl tyytyväinen, et tulin ihan koko vuodeks - en kyl täl hetkel sen takii, et tääl ois niin ihanaa (itseasias täl hetkel ei haittais pätkääkää tulla takas kotii vähä keräilee voimii), mut koska tää on yhä edelleen niin kesken tää mun vuos, enkä yhtään osais kuvitella viel lähtöö.

The Scandinavian girls of the camp!! (; all nice and blond and tanned (taned?) ARGH en osaa puhuu suomee enkä englantii



Pirates of the Caribbean

Random river

Koska tää oli enemmänkin sellanen fun camp eikä niin working camp, kun gateaway, meil oli lauantaina vaan ihan lyhkäset ryhmäsessiot. Niissä taas juteltiin, että missä ollaan, miten menee, miltä tuntuu ja plaaplaaplaa. Oikeesti aina kun AFS:n leirille tulee, niin tuntuis ku tulis ryhmätepariaan haha! Mut kaipa se on ihan hyvä välillä pysähtyy ja oikeesti miettii, että missä sitä mennään. Ja tietenkin, jos jollakulla on sellanen tilanne, et tarttee jutella ja tarttee sitä ryhmän tukee nii niillehän toi on ihan mahtavaa. Mä kun nyt en vaan hirveesti syvimpiä tuntojani siinä kaiken kansan edessä viitti paljastaa, niin muhun noi ei valitettavasti hirveesti tehoo.

Lauantaina käytiin myös kävelyllä ympäri sitä puistoo. Yritin ottaa taiteellisii kuvii photographyy varten, mutten oo ihan varma onnistuinko... Käppäilin koko matkan tän brasilialaisen jätkän ja Luisin kanssa, mikä oli must tosi kivaa. Oon silleen aina pikkasen ujo varsinkin noiden latinojen kaa, kun ne on niin full on ja menossa mukana ja hirveen avoimia ja äänekkäitä koko ajan, joten oli tosi kiva huomaa, et kyl mä niidenki kaa osaan loppujen lopuks iha normaalisti olla haha. Joo toi tieto nyt oli vähä random, mut eniveis. Kävely oli oikein mukava, kauniita paikkoja (hieman mutaisia kyllä, kuten yhdestä alla olevista kuvista huomaa) oli. Muutenki ton kävelyn aikan juttelin taas vähän uusille ihmisille, mikä on aina tietenki iha sika kiva ja tulee nii hirmu ylpee olo sen jälkee (: Ainaki mulle.


Brazilia!!

Long Bay

Long Bay

Brazilia

(almost) everyone

Long Bay (taiteellist i know)

new zealand = MUD

Lauantai-iltana oli taas concert, jossa jokasen oli kai tarkotus esittää jotain, mut emmä kyl vaa mitää esittäny. Okei no sen takii jouduinki sitte parin muun kaa illan lopuks sinne lavalle tanssii Barbie Girlii, mut se ei ollu paha ollenkaa :D <-- that sentence doesnt make sense. No, hyvää harjotust teille muille, kun lukasette sen siit pariin otteeseen ja yritätte ymmärtää mitä tarkotan. Saatiin myös ikimuistonen esitys Justin Bieberin Babysta haha. Ja koska tää oli fun camp, meillä ei ollu ees nukkumaan meno aikaa HOW COOL IS THAT!! Mentiin sinne ulos puistoon leikkii jotai spotlight-pelii, jossa jollai hemmol oli taskulamppu ja se sen avulla metsästeli sil pienel alueel piileskelevii muit tyyppei. Mä ja Sigrid got all excited ja mä luulin et me vietiin sitä pelii 6-0, mut sit jälkeenpäi saatii kuulla, et ne oli kuulemma nähny meiät jo aikoi sitte ja kaikki oli ollu vaa iha kyllästyneit meihi, kun me oltiin juoksenneltu siel ees taas eikä tajuttu, kun ne yritti huutaa et "game's over" :D:D Fail. Sen jälkee bailailin vähä reggaetonii lattareiden kaa haha se oli hauskaa. Eka olin ihan kamalan ujo, enkä viittiny yhtää kunnol tanssii, mut sit vähä repäsin ja se oli tosi ihana ku kaikki alko hurraa ja taputtaa mulle. Tuli hirmu hyvä fiilis haha. Mä en valvonu hirvee pitkää, vaan menin nukkuu jo jossain 3 aikaan - olin siihe mennes nimittäin jo saanu kuulla iha tarpeekseni "mahtavia" iskureploja, joita nää jätkät jakeli toisilleen. Jotkut valvo koko yön läpi, mut emmä vaa. Mä alan kai vanhentuu jo iha urakal, hieman huolestuttavaa.

Long Bay

Doggi

Sunnuntaina siivoiltiin vaa ja porukka valitti sitä kui väsyneit ne oli, mut mä olin onneks iha pirteen! (: Paitsi en kyl ihan, tiistaina piti jäädä koulusta kotiin, kun olin niin sippi väsyny... No eniveis sunnuntaina ei siis hirveesti mitään tapahtu, jubailtii vaa ja sillain. Tää leiri ei aiheuttanu mus sellast samanlaist ihme reaktioo, kun se edellinen, jolla menin vaa ihan sekasin niist kaikist uusist ihmisist ja se oli must ihan tajuttoman mahtavaa jne. Täl leiril oli ehkä pikkasen hankalampaa, koska mä en oo nähny melkeen ketään ton ekan leirin jälkeen (täällä korvessa kun asun), joten en päässy messiin niihin porukoihin, mitä nää muodosti tavatessaan vapaa-ajallaan ei-afs merkeissä. Sen takii välil oli vähän hankalaa mennä puhuu ihmisille, mut onneks vaihto-oppilaat on yleensä niin ihanaa porukkaa, et ei siin hirveen kauaa tarvinnu huuli soikeen (pyöreen? ARGH) seisoo, kun jo joku tuli nappasee hihasta ja pääs johki keskusteluun mukaan (:

Kyl mun täytyy edelleen sanoo, et nää leirit on jotain ihan parasta ja aah i cant wait for the south island trip! thats gonna be soo mean yay im excited!!(:

Ei kommentteja: