keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Feeling good

Mietin tässä äskettäin, että nää mun blogitekstit on varmaan maailman tylsimpii lukee, koska en tee muuta ku hehkutan tätä mun oloani täällä mutta kun ah. Mä niin nautin täysin rinnoin nautin (lähes) joka sekunnistani täällä ♥

En ymmärrä miten tää kaikki on järjestäytyny näin hyvin. Mun perhe on mahtava: host-äiti on ihanan sydämellinen, faija on hauska ja pikkuveljet on maailman sulosimmat. Ne on niin söpööi oikeest ♥ Host-äiti kerto et toi vanhempi oli yks ilta selittäny sille mite se kelaa et mä oon iha täydelline ja kaikkee awws :D Ja sitte pikku Jackie ofc on maailman ihanin kanssa. Oltiin yks päivä baarissa (huom päivällä XD) nii se vaati et meen istuu sen vieree ja sit se meni makaa siihe penkille ja sano "cuddle me, cuddle me!!" ja sit mun piti paijailla sen selkää :D



Viime viikolla koulu oli iso YH enkä ois yhtää halunnu mennä, mut täl viikol seki on ollu iha mahtavaa! Tnä vähän (PALJON) pänni yhes vaihees, koska tää koulusysteemi tääl meiän koulus on nii syvält aina toisinaan. Mutta nää ihmiset kyllä korvaa (: Eilinen ainaki oli aivan awesome, koska mulla oli tosi hyvä fiilis läpi päivän ja se on oikeesti ihan sika piristävää, kun tuntemattomatki vaa moikkailee koulussa ja tällai :D

Tulin just sellasest youth group hommasta, joka on joku kirkon ryhmä (älkää naurako ny liikaaXD). Ja siel oli niin kivaa !! Pelattii vaa lentopalloo ja uitii ja limbottii ja tutustuin uusiin ihmisii ja tällai (: Siel ei ollu täl kertaa mitää uskonnollisii hommii, mut niit on kai vähä ens kerral jne, mut taidetaan silti mennä (mentii porukal mä, Sigrid ja Jo) koska toi on iha mahti tapa tutustuu ihmisii. Ja siel oli joku 8 tyyppii Kaiparastki et jee :D



Eipä mulla muuta - täällä menee mahtavasti, toivottavasti sielläkin! Se pitää muute viel sanoo, et olkaa kiitollisii tost suomalaisest koulusysteemist mä ainaki oon. Tää on iha täys kakka tää meiän koulun systeemi. Tai no ei voi sanoo et täys, mut yhalfjalöf meinaa hermot palaa ain toisinaan. Mut still i love it here (:

3 kommenttia:

Julia kirjoitti...

Hei mikä se kielimatka juttu oli mil sä menit tonne ? :D

Venla kirjoitti...

siis menin afs:n kautta :D

Anonyymi kirjoitti...

Sulla taitaa olla sitten yhtä mukavaa kuin täällä koto Suomen perheessä, jossa äiti on mukava, iskä (tosi)hauska ja siskot tosi suloisia.