lauantai 12. helmikuuta 2011

when the world say can do this no more, i betcha can

Miten se aika lentääkään, kun on hauskaa. Aika nopeasti nähtävästi, oon ollu tääl jo 2vk. Tää talo tuntuu jo melkeen kodilta ja perhe ihan oikeelt perheelt. Koulu ei vielä oikeen tunnu omalta, eikä ne ihmiset siellä, mutta kyl seki jossai vaihees tulee. Varmasti. Toivottavasti.

Vaikka mä nautinkin mun ajasta täällä, on tää silti välil vähän rankkaa. Mulla on ollu varmaan historian helpoin vaihtarivuos ainakin tähän mennessä, mutta silti mä aina aika ajoin vaan niin kovasti toivoisin, et voisin puhuu suomee. Kaipaan sitä fiilistä, kun voi ilman rajotuksia ilmasta itteensä. Kun voi olla oma ittensä.

Ja tietenkin mulla on ikävä. Vaikken ookaan mitenkään ”homesick”enkä tällä menolla tuu varmaan olemaankaan, niin ei se tarkota ettei mul ois ikävä. Varsinkin nyt, kun eka katottiin tommonen ääliö leffa ja sit kuuntelen viel tosi angstista musaa, niin joo – kyllä mulla on ihan kamala ikävä. Mut toisaalta, kun kelaankin täältä lähtöä, mulla on jo nyt hirvee ikävä näitä. Inhoon tätä.

who doesn’t love for someone to hold, who knows how to love you without being told, somebody tell me why I am on my own, if there’s a soulmate for everyone

Tää on so unfair. I want to be with my friends and my family.

But I want to be in NZ. With Karen, the sweetest ever. With Oliver, who thinks names Pinja and Milja are the funniest jokes ever. With Lucie, who already considers me as his big sister and says that they’ll never let me leave. And with Jackie, my boyfriend.

Huoh. Tää on nii syvältä.

Mulla on muuten uusi rakkaus. Reggae. Se on vaan jotain parasta ikinä. NZ is a real reggae country. Live music on awesome. Tänään oltiin taas yhdessä konsertissa. Unknown Peace oli paras. Osasyy saatto olla se, että se laulaja muistutti ihan Ruotsin risteilyn sitä yhtä sieltä. Ah, memories.

Todella fiksua tekstiä syntyy näin 12 illalla (ottakaa huomioon, että mun nukkumaan meno aika täällä on ollut noin kello 9 aikaan, koska olen nykyään kiltti tyttö). Mut nyt i gotta go, i’ve got to rescue my new shoes from my stupid bunny, joka tänään teki kolme ihanaa naarmua mun rintakehään. Niin joo käytiin shoppailee. En enää ikinä shoppaile Suomessa tän jälkeen. Nää mun uudet kengät (äiti varmaan tappais mut nyt jos pystyis, koska hehe ne on korkeet) ♥ ja kaikki muutki ♥

music

ps --- AWWS KATOIN KONEELT KUVII JA MÄ TÄYDESTÄ SYDÄMESTÄNI AIVAN TÄYSILLÄ SATAKYMMENEN PROSENTTISESTI VOIN SANOA ETTÄ I LOVE MY GIRLS sydänraiskaus muttei jaksa

iidasuviessisuviessiiidaessiiidasuvi ♥ + tietenkin HELLU ♥ !! i miss u gays - sry guys - so bad :( if love is a labour i’ll slave ’til the end, i won’t cross these streets until you hold my hand

I’ve got some friends, some that I hardly know, but we’ve had some time I WOULDN’T CHANGE FOR THE WORLD

I’ll show you mine, if you show me urs first, let’s compare scars, I’ll tell you who’s worst

jossei muut nii suvi tajuu

Ei kommentteja: