sunnuntai 13. helmikuuta 2011

A real country girl

Ainiin unohtu äskesestä, että mä pääsin keritsemään tossa yks päivä lampaita! Sigrid soitti ja sano, että se on menossa katsomaan lampaiden kerintää ja kysy että tahdonko mä mukaan. No kyllähän mä tahdoin, niin mentiin sitte sinne ja katottii pari lammasta iha rauhassa, kunnes se yhessä vaiheessa pysäyttikin sen koneen ja otti meiät sinne :D Se keritsemislaite oli tosi painava ja öljynen ja tarttee oikeesti aika hyvän haban et sillä jaksaa surrailla ees taas päivät pitkät. Mun lammas sattu viel olee joku yliaktiivinen - se nous pystyyn kesken kaiken ja mä vaan puristin sitä sit tiukemmin jaloilla ja kaikki vaa nauro mulle XD Okei, no ehkä se sai tehä sen, koska onnistuin sitte nappasee siltä vähän lihaaki sen villan mukana, hupsista...







ja raukkalampaat loppujen lopuks... okei no ne oli varmaa vaa helpottuneit - en ymmärrä miten ne ei kuollu lämpöhalvauksen sen villakerroksen kaa täs heltees !


ja hän ei ole lammas mutta hän oli söpö !

Ei kommentteja: