sunnuntai 29. tammikuuta 2012

shake your booty, make it pow pow pow














Mulla on maailman ihanimmat ja parhaimmat ja huomaavaisimmat kaverit. Ne oli järjestäny mulle yllätys-tervetulaisbileet! :D En yhtään tajunnu mitään (nyt jälkeenpäin tunnen itteni vaan ihan älyttömän typeräks kun en tajunnu haha), ja kun tultiin meille ja ylhäällä oli banneri "Tervetuloa kotiin!" ja Essi sano: "Porukat tulee tunnin pääst" olin sillai AAAA! Oon niin onnellinen, et mut on siunattu näinkin ihanilla kavereilla ja olin niin otettu, et niin moni myös koulukavereist pääs tulemaan. Mulla oli ihan tajuttoman hauska ilta (paremmat jopa ku läksiäiset, jotka oli neki hyvät). Tanssin melkeen koko illan, ja oli niin ihanaa huomata et suurin osa muistki tanssi. JEE, ei se ookaa pelkästää mikää lattarijuttu, kyllä meillä suomalaisillakin on vielä toivoa!!

Tää viikonloppu ei oo ihan menny yksiin mun terveellisen elämän kanssa. Eilen söin pizzaa ja kaikkee muuta mössöö ja roskaa ja ties mitä ja tänään vaan uudestaan, kun serkut tuli kylään. Elieli, huomenna vaan taas reisivatsapeppu-muokkaukseen ja salsatunnille. Se on kyl salsa 2 eli saa nähä miten mä siel pärjään mun parin salsatunnin kokemuksella... No, kokeilemalla sitä oppii, eiks se niin mee?

Serkkujen kylässä käyntikin oli tosi ihanaa, jännä juttu miten sitä omaa sukua arvostaa niin erilailla, kun on vuoden joutunu olee erossa. Ja miten onkaan serkut kasvanu! Enää ei oo nuoremmat mua pienempiä vaan mä oon jääny suvun pikkuruisimmaks. Onpas hauskaa... Must tuntuu et mun pitää joku päivä napata sukset kainaloon ja suunnata serkuille maalle, kun ei nää Helsingin vedet näytä jäätyvän tarpeeks, että pääsis jäälle hiihtää enkä mä millaan 1km pururadalla jaksa ees taas sohia. How boring would that be, aye?

Mun pitää myös mennä shoppailee mekkoja vanhojen jatkoille ja risteilylle. Ihanaa, kun mut otettiin niihin kumpaankin mukaan vaikken ees tanssi! Oon kuitenkin sielultani lukion kakkone, en ykköne haha. Im so excited for this spring ♥ Looots of fun things happening (:

Ei kommentteja: