lauantai 7. tammikuuta 2012

paska ilta vol. 2398254

Niin, kyllä näitäkin on. Ei se elämä koskaan ole pelkillä ruusuilla tanssimista, ei vaikka oiskin niin ihanassa paikassa kuin Uusi-Seelanti ja vaikka oiskin itseluottamusta vaikka muille jakaa ja kielitaito parantunu ja hommannu uusia kavereita vieraalla kielellä. Mulla on huonoja hetkiä riittänyt tähän vuoteen varmasti ihan yhtä paljon kun niitä hyviäkin - sellasia hetkiä, kun tekee mieli heittää hanskat tiskiin (onks toi sanonta?) ja ottaa seuraava kone takasin Suomeen, jossa odottaa kaverit, joiden tiedän rakastavan mua ja perhe, jonka tiedän sietävän mua, vaikka joskus kiukuttelenkin ja näytän kamalalta ilman meikkiä ja rilleissä ja vasta heränneenä. Täällä en vaan aina osaa olla ihan varma.

Tänä iltana lähin siis ulos kavereiden kanssa. Tarkotus oli mennä Auckland cityyn kattoo joku komedia show, mutta onnistuttiin sit myöhästymään noin 45min (yllätys yllätys), joten se jäi vaan toiveeks. Lähettiin sit kruisailee ympäriinsä ja törmättiinki ekan 5min sisällä tuttuihin, jotka oli menos klubittaa. Hengattii niiden kaa vähä aikaa siel ulkona (ne oli joutunu johonki vaikeuksii ja sai sakot public drinkingista hahahaha) ja jotkut meiänkin porukast alko pallotella ideaa, että meniskö neki klubille. Mähän oon alaikänen, joten kieltäydyin ihan sen takii, etten pääsis sisälle, mut sit yks tyyppi sano, et se tuntuu sen portsarin ja pääsisin helposti sisälle. Nyt toivon niiin paljon et oisin menny, koska sillai mun ilta ois ollu varmaa ees jotenkuten mukava.

No, en kuitenkaa menny vaan lähin 4 muun kaverin kaa Mäkkäriin, josta jatkettais matkaa jonnekin. Nimeen nää nyt vaa jotenki randomisti, kun haluun pitää tän postauksen ihan anonyymina. Siel oli Tyttö1, jonka kaa oon aika hyvä kaveri ja meil on aina ihan sika hauskaa yhessä, Tyttö2, joka on ensimmäisen tytön paras kaveri ja jota mä en nii hirveen hyvin tunne, ihan vaan sen takii et must tuntuu et se aina vaa jättää mut huomioimat, Poika1, jonka kaa oon aika hyvä kaveri, koska se on sellane kaikkien kaveri tyyppi, ihan sika hauska jätkä ja Poika2, joka oli ennen mun tosi hyvä kaveri mut sit se idiootti pilas kaiken, kun se luuli et meil on jotain juttuu ja ei ole, ollaan tasan tarkkaan vaan kavereit. Kaiken kaikkiaan kaikki kuitenki ihan hyvii tyyppei ja kelasin et näiden kaa on hauskaa minne tahansa mennäänki, joten en hirveest huolestunu porukan vähenemisest.

Mitä mä en tajunnu oli et noil tytöil ja poika1 oli jotain inside läppää, jota ne jauho koko illan. Yritin pari kertaa päästä messiin siihe, mut jotenki ne vaa ignooras kaiken mitä sanoin, joten lopetin sit yrittämisenki. Tiiän, naurettavan säälittävää olla semmone angstaava teini ja mä inhoonkin itessäni NIIN paljon sitä, miten joskus meen sellaseen "Buuhuu kaikki inhoo mua viiltviilt" -itsesääli kierteeseen, jota en osaa karistaa pois. Siinä sit kärvistelin tuskissani koko illan. Kaiken kruunas se, kuinka nää sai älyväläyksen mennä uimaan Mission Bayhin. Ajettiin sitte sinne ja käytiin nopeel uinnil (ei mitenkää erityisen ihmeellist, varsinki ku olin koko aja iha kauhuissani et sielt hyökkäis hai mun nilkkoihin). Meil meni ehkä 15min ja kun oltiin autolla ajamassa pois nähtiin, et se portti oli suljettu. Portin sulkenu äijä oli just kävelemäs pois, eli se oli sulkenu sen ehkä joku 2min sitte: miten se ei voinu nähä meiän autoo ja meitä siinä ihan sen nokan edessä, kun se sulki sen portin ja vaik sanonu et hei, tän regional parkin portti menee nyt kiinni alkakaas vetää. Tän idiootin äijän takii meiän piti maksaa 40dollarii, et me päästiin ulos silt rannalta and it was only cus he decided to be a dick about it. I mean he couldve let us go, we were like half a minute late. NO ONE WOULDVE FOUND OUT! But no, we had to pay 40 bucks...

Ton onnettoman tapahtuman jälkeen ajettiin takas Auckladin keskustaan ilman housuja, koska yriteltiin kuivatella jalkoja haha. Hyppäsin toiseen autoon, että saisin kyydin himaan and off we went. Tän jälkee ei onneks tapahtunu enää mitään ei-mukavaa, vaan itseasias mun illan kohokohta oli kotimatkalla! Kun tankattiin autoo Kumeussa, sinne ajo 2 jätkää meiän koulusta. Toinen oli se sama, josta oon aiemminki marissu täällä (the one who told me im beautiful and is in love with me hahah) ja joku sen kaveri. Mua piristi ihan hirveesti se, miten ne mut näkiessään sano "Oh there's Venla my beautiful Finnish goddess". Haha ehkä vähä limasta, ja ne oli semikännissä mut SILTI! Aika surullist et toi oli mun illan kohokohta? :D Well, you cant always win and you have to have some bad nights to make the good ones feel amazing. Tästä ei pääse kun ylöspäin.

Ei kommentteja: