sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Im starting to believe that im way too much for you

En tähän hätään jaksa nyt jatkaa noita "kuva siitä mitä..." juttuja, ne muuttui aika tylsiksi ekan kolmen päivän jälkeen, vaikka alunperin olinkin niin innoissani niistä.

Sen sijaan mun on pakko vaan kirjoittaa ja kartoittaa unelmia selviksi, vaikka tää ei välttämättä mikään maailman mielenkiintoisin aihe olekaan haha. Jotenkin vaan ei semmonen paperipäiväkirjan kirjottaminen tunnu läheskään yhtä houkuttelevalta kuin blogiin kirjoittaminen. Kun mähän oon bloggari. Just joo hah.

Anyways, kaverit ja perhe on kuullu tästä jo ihan riittämiin, mutta mä en saa tarpeekseni, joten pakko se on täälläkin julistaa että eli siis musta tulee ryhmäliikuntaohjaaja!! Ei vielä, ei lähiaikoina, ei olla missään koulussa tai kurseilla, mutta mä niiin tahdon palavasti ja kovasti enkä kestä ajatusta tulevaisuudesta, jossa en voi itse ohjata bodycombat tai zumba tai tanssitunteja. Tiedän kuitenkin, ettei se tule riittämään mun ns. ainoaksi ammatiksi (ehkä riittäisi, jos olisin joku luonnonlahjakkuus, mutta kun en ole: oon taipumaton rautakanki, joka hikoaa kuin pieni possu ja muuttuu punaseks ja jota ajaa vaan oma lapsenmielinen innostus ja intohimo ja kunnianhimo), joten kaipa tohon lukioonkin on vielä pakko panostaa. Enkä mä missään vaiheessa edes harkinnut lukioon ei-panostamista: en oo koskaan edes miettinyt millaistakohan se elämä olisi ilman lukiota enkä tahdo ottaa selvää. Mutta tässä ohella tahdon parantaa sitä kuntoa (ja siinä samassa voisihan niitä kilojakin vähän lähteä hehe), kehittää tekniikkaa ainakin tanssissa ja bodycombatissa ja ottaa selville miten ryhmäliikuntaohjaajaksi kouluttaminen olisi järkevintä. Oon kuitenkin päättänyt, että se on mahdollista. Mä pystyn kyllä kirjottamaan yo:t ja AS/A-levels (enkun ja hissan ehkä, en tiiä vielä) JA kouluttautumaan ryhmäliikuntaohjaajaksi. Kuten sanoin, ei vielä: tää on tällänen vuoden tai parin päästä aloitettava prosessi, johon alan nyt valmistautua hankkimalla hyvän peruskunnon ja -tekniikan. Yayayya im so excited!

 


Tajusin, että täällähän ei ole nähty musta kuvaa varmaan niiden tervetulo-bileiden jälkeen. Mikä vääryys, kun ette ole päässyt ihastelemaan mun naamaa! Samalta mä kuitenkin yhä edelleen näytän, en ole karannut Viroon nenänpienennykseen tai suurennukseen.

Mulla muuten alko taas lukio torstaina. Ehdin 2 päivää käydä viime viikolla, nyt viikko ja sitten hiihtoloma jejee. Tällä hetkellä jaksan vielä olla motivoitunut ja nautin koulusta, mutta saapa nähdä tän viikon loppuun mennessä... Varmasti ihan valmis pitämään sen viikon hiihtoloman huoh. Hirveästi duunia koulussa.! Yritin tänään lukea hissaa, mut nukahin kesken kaiken haha. Syytän Essiä ja meidän TrueBlood-maraton perinnettä (katottiin vihdoin 3. tuottari!!) ja 5h yöunia. Kumma kyllä ei mun vauhtia ennen hidastanu ees 2h yöunet ja nyt kuukakahan keskellä päivää, vaikka oon nukkunu jopa viisi tuntia! Tai sitten aika vaan kultaa muistot ja kiellän mielestäni sen paskan fiiliksen. Onneksi huomenna on vasta kymppiin ja pääsen jo 12 (tai jos meen vikalle tunnille niin kahdelta) ja illalla on bodycombat ja -jam ♥ Kummatkin lajeja, joita tahtoisin joskus tulevaisuudessa pystyä ohjaamaan hehe.

Tulevaisuuden pitkän tähtäimen tavotteita ja unelmia
  1. Kirjoita ylioppilaaksi suorittamalla kaikki kurssit ja pääsemällä läpi kirjotuksista.
  2. Tahdon kirjottaa AS/A-levels joistain aineista, mutta en ole vielä varma yhdestäkö vai useammasta ja mistä.
  3. Kouluttautua ryhmäliikunnanohjaajaksi (!!♥)
  4. Oppia tanssimaan kaikenlaisia lattaritansseja (eli reggaeton, salsa, dancehall, haluisin kokeilla bachataa ja kaikkia muitakin mahdollisia) kunnolla
  5. Jos tanssikoulut, jossa käyn, lähtee niin menen niiden kanssa tanssimatkalle Kuubaan. Unelmaunelmaunelma.
  6. Saada rahaa tekemällä töitä (tällä kesällä ois varmaa ihan hyvä alottaa...)
  7. Matkustella paljon. Jos ei muuta niin käydä Lontoossa ja visiteeraa Sigridiä Norjassa ja Tukholmaankin haluan ja Venäjälle...
  8. Aion hakea noin 99% todennäköisyydellä yliopistoon, eli ensinnäkin tahdon sisään (ei välivuosia) ja ylipistoon päästyä... vuodeksi Brasiliaan ja Chileen!! Hehee. Uusi vaihtarivuosi siis toivottavasti tulossa, kuinka siistiä ois!
Nyt aion jatkaan hissan lukemista, enkä suostu nukahtamaan ja sitten jatkuu ruotsilla ja espanjalla ja energiaa riittää!! Jos ei ihan niin melkein ainaki.


Can you keep up,
baby boy make me lose my breath,
bring the noise,
make me lose my breath,
keep it hard,
make me lose my breath

Ei kommentteja: