maanantai 24. tammikuuta 2011

noin 59 tuntia

Lähtö on ylihuomenna. Oon vajaan kuudenkymmenen tunnin päästä lentokentällä.

Fiilikset on lievästi sanottuna sekavat. Toisaalta oon oikeasti ihan törkeen innoissani, mut sit toisaalta mulla ei oo pätkääkään sitä fiilistä, et oisin lähössä. Varsinki koulussa, kun näkee kavereita, oli tosi hankala tänäänkin kelaa että joo istun tässä ruokalassa viimestä kertaa, noita en tuu näkee nyt varmaan vuoteen ja sillai. Mulle tulee ihan kamala ikävä kaikkia ihania ja pelottaa, että joku ääliö menee ja unohtaa mut, mutta toisaalt emmä sellasii älykääpiöit, jotka ihan oikeesti unohtaa mut kokonaan, sit enää tarttekaa ku tuun takas.





Eikä nyt pitää kyl peruu, koska kun alkaa oikein kunnolla aattelee, niin apua itseasias kyllähän mulla ehdottomasti on semmonen fiilis että oon lähössä!! Oon repiny kaikki kamat kaapeista lattialle ja ne vaan odottaa matkalaukkuun tunkuaan. Mutsi soitti äsken ja kysyi, että onko viel vaatteita, joita pitää pestä. Serkut on tulossa huomenna vikaa kertaa kylään. Huomenna on pakko mennä kampaajalle vaikken yhtään jaksais, koska huominen on mun vika päivä Suomessa. Kaverit suunnittelee kaikkea kivaa ilman mua. Opettajatki alkaa jo toivottamaan hyvää matkaa. Herravarjele oikeesti :D

Vielä on tekemättömiä asioita ihan vaikka muille jakaa - en nähtävästi turhan paljoa ehi rentoutuu vikoina Suomi-päivinä. Tekemättä on yhä edelleen

  1. muuttoilmotus Kelalle ja semmosee toiseen hommaa
  2. se typerä Suomi-esitelmä
  3. albumi jäi loppujen lopuksi tilaamatta (hyvä minä), joten muistikortille pitää siirtää kuvia Suomesta
  4. lääkäriltä pitää hakea reseptin pidennys
  5. kampaajalla käynti, etten siellä pääse heti ekalla viikolla sönköttämään enkuksi millasta leikkausta tahdon ja päädy lopulta ulos puoli kaljuna ja hiukset vihreillä raidoilla
  6. huomenna käyn ostamassa yhen kirjan vielä hosteille + ne Suomi-avaimenperät jne on edelleen hakusessa
  7. pakkaus!!

Höm. En koskaan jätä mitään vikalle illalle, kuten näkyy...

AFS:ltä tuli muuten postissa "Host Country Activity Waiver" jossa porukoiden pitää allekirjoittaa vastuunvapautus lomake, jota edellytetään, jotta saan kokeilla muun muassa seuraavia aktiviteetteja: helicopter rides, small plane rides, jet skis, rock climbing, hiking and tramping overnight, bush walking, horse riding (en ymmärrä miks toi on tääl :D), rugby, swimming with dolphins, snorkeling, scuba diving, black and white water rafting, surfing and windsurfing, waterskiing, bungee jumping, caving, tandem skydiving jne










Aika mielettömän kutkuttavalta kuulostavia juttua tuolla voi nähtävästi mahdollisuuden kohdalle sattuessa kokeilla ja aion kokeilla joka ikistä, mikä vaan mahdollisuus tulee!! Benji-hyppy ja joku laskuvarjohyppy vähän epäilyttää, mutta katotaan sitä sitten. Delfiinien kanssa uiminen, surfaus, pienlentokone ajelut sun muut kuulosti kyllä ihan kivoilta.

Hosteilta ei oo tullu vähään aikaan meiliä, mutta ajattelin niille vaikka tänään meilailla, ettei ne oo mua ihan kokonaan unohtanu ja muistais olla vastassa siellä lentokentällä sitten 28. päivä kun sinne 2 vuorokauden lentoreissun jälkeen vihdoin päästään.

Meidän lento lähtee muuten kahdeksalta keskiviikko aamuna Helsinki-Vantaalta, josta lennetään Lontoon Heathrowiin. Sieltä matka jatkuu 15:45 (en tiedä mitä aikaa) lennolla, joka pysähtyy tankkaukselle in L.A. ja jatkaa sieltä suoraan to Auckland!! Pääsen siis käymää Jenkeissäki, jossa en oo ikinä käyny jeee :D Lentokoneen ikkunasta mahtaa olla aika mahtavat näkymät. Aucklandissa ollaan perjantaina paikallista aikaa 7:05, tiedä sitten mitä se on Suomen aikaa. Taitaa olla torstai-ilta teillä sillon.

Nyt voisin ehkä alkaa tehä jotain. Vielä noiden kaikkien lisäks yks äikän homma huomiseks, sitten oon done with school for a year, ah ♥

kuviksi saitte nytten vaa jotain helsinki-kuvia. pakko vielä fiilistellä, ei vuoteen näitäkää maisemia tulla näkemään :(

1 kommentti:

Essi kirjoitti...

apuaa, sul on lähtö ihan nurkan takana!!! Onnea vaan hirveesti sinne ja yritä tulla elossa takaisin :D Ja sukellus on sitten ihan MUST Uudes- Seelannis ja totta kai vedenalaset kuvat!!! oon niin kade et voit sukeltaa siel, damn, mut jonain päivänä vielä täältä rapakon takaa Uuteen- Seelantiin matkustetaan :D

Hirveesti tsemppii ja MAHTAVAA vaihtarivuotta sulle :) !!