lauantai 3. maaliskuuta 2012

your princess is back in town, i better put on my crown



I GOT A JOB !!!!!

Hehe me so happy.

Olin siis jo aiemmin hakenut SalsaStudion sihteerin paikkaa, mutta silloin heillä oli ollut täyttä. Siksi olinkin tosi yllättynyt, kun eilen sieltä tuli soitto, että lauantaille tarvittaisiin sihteeriä ja ne pyys mua!! JEE! Pikkusisko oli vähän että mitäs helvettiä, kun kerroin sille etten saa työstä varsinaisesti mitään palkkaa, mutta sen sijaan saan käydä tunneille rajattomasti mikä säästää multa about 50e joka kuukaus! Ja töitähän mulla on vain 3h lauantaisin 12-15 eli the most perfect deal ever!

Nyt kaikki sinne lauantaisin tanssahtelemaan ja morjestaa mua, kun kahen viikon päästä alotan duunit (: Siellä on silloin salsaa, reggaetonia ja zumbaa ja itseasias pikkusen ketuttaa, etten pysty ite osallistuu noille tunneille haha, mut onneks mullon 6 muuta päivää viikossa aikaa kompensoida. Haluun ainakin alkaa käydä reggaetonis, dancehallis ja salsas ofc, mut uusina haluttais kokeilla afroa, parikizombaa, parisalsaa ja ladies' stylea. Kohta oon hyvä tanssii, voi näitä ilon päiviä ♥

Tänään mulla on super busy päivä tulossa ja actually pitäis lähtee jo kolmen minuutin päästä, mutta tässä mä vaa vieläkin istuskelen ilman meikkii yökkärissä joten saa nähdä. Tarkotuksena oli käydä Motivus Latin ja Bodycombat tunneilla (joista taidan kyllä ehtiä vaan jälkimmäiseen), laittautua (taas) Motivuksen pukkarissa ja mennä sieltä suoraan Iidalle ja Jassun 18v partyihin. Vieläkään en kyllä tiedä mitä laitan päälle, saattaa mahdollisesti (varmasti) pienoinen (valtava) kriisi tulla kunhan alan tässä viimein tehdä lähtöä.

Loppuun vielä mun lemppari koreografioita. Ylinpänä sen aiemminkin mainitun Aucklandilaisen tanssikoulun nettisivuilta löydetty video, jota rakastan rakastan rakastan. Sen alla parikizombaa (!!) ja sitten brasiliaista zouk-tanssia, jota haluisin niiin kovasti oppia, mutta jota ei nähtävästi opeteta melkein missään :( Tyhmää.



Ei kommentteja: