keskiviikko 29. helmikuuta 2012

damn, i know im killing you with them legs






Ihania koreografioitaaaaa ♥ Tää alempi oli tanssikoulu Aucklandissa, mutta se oli kaupungissa ja koska me asuttiin siellä landella niin enhämmä sinne päässy... Jotain mitä oon kotiin tulon jälkeen oppinut on, että mä oon citygirl henkeen ja vereen. Oon kotiin tulon jälkeen ollut autossa ehkä max 3 kertaa ja Uudessa-Seelannissa autolla mentiin kaikkialle ja kokoajan. Ainoo mihin siel pääs ilman autoo oli naapureille kylään, ja meiän naapurit inhos mua niin eipäs siitäkään hirveesti hyötyy ollu. Loving the public transport siis.

ps. Voi luoja mä en kestä vittumaisia ihmisiä. Mikä porukkaa vaivaa, kun täytyy ehdoin tähden olla ilkee ja vittumainen ja pilkata muita? Sillon on joku omassa pääkopassa niin pahasti vialla et huhhuh. Ja varsinkin niin, että joko ne pilkatut tai niiden parhaat kaverit on siinä vieressä ja kuulee joka sanan. AIKUISTUKAA PERKELE. Ei uskois enää lukiolaisten olevan noin naurettavan lapsellisia ja itsekeskeisiä.

Ei kommentteja: