tiistai 9. elokuuta 2011

Kaipara College Ball + Holidays

FINALLYYYYYYY!!! Oon miettiny uuden tekstin kirjottamista nyt viimesen kuukauden, mut millään en oo sitä saanu aikaseks. Nyt kun valituksia on jo muutamalta erinäiseltä taholta tullu, aattelin vihdoin ottaa itteeni niskasta kiinni ja actually kirjottaa jotain.

Paljon on ehtiny tapahtuu, ja voisin nopeesti yrittää käydä läpi tärkeimmät tapahtumat. Eli noin 5 viikkoo sitten 8/7 meillä oli Kaipara Collegen (mun koulun) oma school ball, jonka kaikki fb kaverit kyl varmaan jo tajus lisättyjen kuvien takii. Se oli kaiken kaikkiaan ihan mukiin menevä ilta, vaikka olinkin tosi pettyny, ettei se ollu niin tajunnan räjäyttävän upean hauska kuin mitä olin alunperin kuvitellu. Illan kohokohta oli varmaan Sharon, mun host-äidin hair & make-up artist kaveri, joka taiko mulle ja Sigrille maailman upeimmat meikit ja kampaukset. Oisitte nähny mun ilmeen, kun näin itteni peilist! En ois ikinä kuvitellu, et voisin oikeesti näyttää niin nätiltä, mut kaipa sitä paljolla meikillä saa oikein kunnon ihmeitä aikaan hah.




Pettyny olinkin siihen, että vaikka sitä kuinka nätiltä näyttää niin YKS jätkä tuli pyytää mua tanssii?? Okei kuulostaa sika pinnalliselt, haha, älkää ottako tosissaa, mut siis muutenkin se fiilis ei ollu niin tervetulottava (welcoming?) ku mitä olin odottanu. Jotenki porukka pörräs niis omis pienis ryhmissää eikä yhtää sosialisoinu tms.








No anyway oli se siis ihan ok-ilta ja oli kiva näyttää nätilt (:

Sen jälkee oliki enää viikko kouluu ja sitte taas 2 viikon school holidays YAY! Ne oli ja meni eikä mitään kummallist tapahtunu. Hengasin aika paljon Aucklandis muiden vaihtareiden kaa ja söin ihan tajuttomasti intialaist ruokaa. Im in loove with chicken tikka masala. Meiän oli tarkotus pitää Kimin kaa (koulukaveri) TrueBlood-ilta, mut sille kävi niin mukavasti et sen hammaslääkäri sössi jotenkin ja sai jonkun tulehduksen leviämään Kimin koko naamaan, jonka takia she had to have some facial surgery ja raukka joutu viettää 4pv sairaalas.


july's chapter meeting(: i love these people ♥

Kävin kattoo vikan Harry Potterin muuten ja olin tosi yllättyny miten hyvä se oli! En oo ikinä ennen tykänny Harry Potter -leffoist (aloin vihaa niit sen kolmannen jälkeen), koska en oo koskaan aatellu et ne on ollu anywhere near the same level what the books are. Niinpä olinkin happily suprised, kun se ei ollutkaan kolmen tunnin kestävää kidutusta koko leffa, vaan mä oikeesti nautin siitä! Eri juttu oli, kun menin kattoo Transformers 3, joka oli suoraan sanottuna täys paska. Täyttä kuraa mun mielest - se uus tyttö ei ollu läheskää yhtä hyvännäköne ku Megan Fox ja juoniki oli ihan surkee ja plaaplaplaa. Ihme kyllä kaikki jätkät (olin kattoo sitä noin 8 exchange student jätkän kaa) jokaikinen tykkäs siitä ja mä olin ainoo, joka valitti jälkeenpäin menetettyä 14 dollaria.


Vietettiin host-perheen kaa lomilla yks viikonloppu Aucklandis. Varattii siis sielt hotelli ja hengailtii siel. Oli ihanaa päästä taas kaupunkielämää, vaik mun täytyy myöntää et Auckland ei oo mun lemppari kaupunki. Must esim Wellington oli ihanampi. Mutten valita Aucklandki on ihana! :D


Ne kivat mestat Aucklandis pitää vaa löytää. Jos hengaa koko aja Queenstreetil nii tylsistyy aika nopee, mut jos menee down to the harbour its actually really pretty out there.

P.E.ssä me ollaan alettu muuten pelaamaan lentopalloa. Pelattiin sitä pari kerta jo ennen lomia ja nyt ollaan lomien jälkeen jatkettu ja mä voin rehellisesti sanoo, et mulle, se on täyttä kidutusta. Mä en syntynyt pelaamaan lentopalloa. Sen oon tääl oppinu. Ekal tunnil en ees saanu sitä god damn palloo verkon yli, kun oli mun vuoro syöttää. Niinpä P.E. on aika nopeesti muuttunu mun lempiaineesta inhokiks. Tai emmä sitä vielkää kunnol inhoo, ne ihmiset on tosi kivoi (paitsi yks ääliö, joka nauraa mulle akdjkajf) mutku se on vaa iha hirveet olla täysin osaamaton ja pelkkää haittaa joukkueelleen. MUTTA tähän tulee muutos. Mä oon päättäny, et opin ainakin ihan ok-pelaajaks (nää on kaikki niin supereit, ettei mulla mahiksii oiskaa mikskää muuks). Tulin just treenailemast ja vaikkemmä silmissä kehitykään (toi on sanonta, eiks ooki?) niin hitaasti hyvä tulee! Sigrid on lupautunut (tai ehkä mä pakotin) treenaamaan mun kanssa viikonloppuna eli yay.

Tää saa riittää tältä kertaa, mut lupaan koht kirjottaa taas lisää! Mullon nimittäin kerrottavan ainaki All Blacks vs Australia rugby game, Luis' birthdayparty, lisää hommaa koulust, soccerist ja maori hautajaisiski oon ehtiny käymää! Busy life.

3 kommenttia:

ryder kirjoitti...

Kyl sitä lentopalloo oppii yllättävän nopeesti :') mut tietty se kyl vaikeutuu jos porukka on hirveen tuomitsevaa ja odottaa sun olevan mestari kaikessa about ekaa kertaa pelatessa... D:

anmaasu kirjoitti...

Venkku, what are you writing???Is that English/Finnish/Finglish???You'll better start practising Finnish...January and Kulis are approaching :-)

Venla kirjoitti...

ryder, No ei nää sillee tuomitsevii oo, oikeest tosi ihanii kaikki ja mä oon varmaa tuomitsevin kaikist :D ja olin niiiiiin happy ku eilen meni jo paljo paremmi jeij <3 ! Olin vaa päättäny et nyt oon korviini myöten täynnä tätä osaamattomuutta ja nyt alan hyväks nii siinähä se sitte meni (:

äiti, :(( Mä viel oikee panostin tähä tekstiin ja yritin mahollisimma vähä enkkuu tunkee sekaa! U just broke my heart. And self confidence as a writer. (jokes)