torstai 18. elokuuta 2011

Masennus

Kuten varmaa jokainen on huomannu, mä oon muuttunu täällä ollessani. Harmillisesti, se muutos ei oo ollu vaan henkistä, vaan myös fyysistä (okei parempi kunto, blondimpi tulla ja rusketus on ihanjees). Jokaikinen vaihtari varmaan tietää mistä mä puhun. VAIHTARIKILOISTA.

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Ne on painajainen !!!! Hirveintä on miten tajuttoman nopeesti ne saa, ja miten uskomattoman hankalaa niistä eroon pääseminen on. Tiiän kyllä, et kaikki katoo kun meen takas Suomeen, mutta kun ois niin kiva olla hoikka & nätti for my summer in NZ! Haluun mennä rannalle ja surffaamaan sillein et on hyvä fiilis kaikkien näiden uskomattoman hyväkroppasten ihmisten edessä. Siis oikeesti, tää porukka tääl. Miten on mahollist et niin monel on niin tajuttoman hyvä kroppa?? Suomessa en varmaan ikinä (no okei, joskus) törmänny oikeest ihan sika hyväkroppasiin jätkiin, mut tääl niit tuppaa joka perkuleen nurkan takaa. Ei yhtää auta tätä mun ongelmaa näistä maksamakkaroista ja levenneestä persuksesta.

Mutta, mä oon vakaasti päättäny, että mä pääsen näistä eroon. Jokaikinen gramma saa valmistatua lähtemään, koska nää ei pysy täällä enää hetkeäkään kauempaa. Mulla on jo training program, jota oon uskollisesti 3 viikkoo noudattanu ja pieni tuloksia huomaa jo yay! Ei hirveesti, mut vähän kuitenki ja se on tärkeintä.


this is me later this year. JUST WAIT





Sori tälläsest avautumisest, tartten vaa motivaatiotekstin itelleni :D


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi voi Venkku, ruoka on hyvää <3 Voit sit jatkaa mun kaa tääl Suomeski sitä sun training programmii, saisit must hyvän treenauskamun : )

/Hellu

Venla kirjoitti...

vad bra!! sullon kyl varmaa joku tuhat kertaa parempi kunto ku mulla no matter how much i train while im here :D