tiistai 27. joulukuuta 2011

There's something in the water that makes me love you like I do


Auckland

Oon vihdoin syöpöttely joulun jälkeen palannut takaisin rytmiin: herkkujen syönnin oon lopettanut (melkein) seinään ja oon myös tehnyt joka päivä ainakin jonkin näköistä liikuntaa. Olin eilen yötä Sigridillä ja pienen harkinnan jälkeen päätin jäädä vielä toiseksikin yöks. Sillä on kuitenkin enää viikko jäljellä täällä, niin kai tää on ihan hyvä viettää aikaa sen kanssa. En tosissaan oikeen ees tiiä mitä mä täällä oikeen teen ilman sitä. Välillä musta tuntuu hieman hölmöltä, että pidensin mun oloo. Kaikki vaihtarit muut on lähössä, ja tavallaan haluisin kokea sen kotiin lähtemisenkin niiden kaa samalla. Mut sit toisaalt, on ihanaa et mullon viel se 21pv jäljellä, vaikka ei se mitenkään erityisen pitkään sekään oo. Emmä tiiä, välillä oon niin innoissani kotiin tulosta, mut sit toisaalt välillä ahistaa ajatuskin tän kaiken jättämisestä. Mut kyl mä haluun tulla takas ja suorittaa mun koulun loppuu, et voin pian taas lähtee sit uudestaa. Teiän pitäis kuulla mun kaikki suunnitelmat. Ne on ehkä jotkut vähän kunnianhimosii :D

Tänään ollaan Sigridin kaa vaa hengattu niiden uima-altaalla ja onnistuin jopa polttamaan naaman jippiajei. Andrea tuli käymään pariks tunniks ja juteltiin sen kanssa hetkinen. Vaikka tänään oli pilvistä ja vähä kylmää, niin käytiin silti uimassa. Aattelin et i gotta make the most of it while i can cus we definitely dont have a swimming pool in Finland. Eilen illal oli tosi ihana käydä yöuinnilla, vaikka pelkäsinkin koko ajan sielt jostain syvyyksistä hyökkäävän hain tai jonkun, kun sen altaan valot oli menny rikki niin ei nähny.

Tänään illalla käytiin kattomassa The Adventures of Tin Tin leffassa. Se oli oikeesti ihan sika hyvä! Sen leffan animointi tehtiin kaikkien tietojeni mukaan Wellingtonissa, joka on aika iso film center. Siellä on tehty mm. District 9, Lord of the Rings, Avatar jne.

Huomenna on lähtö heti aamusta (9:30) Muriwai-rannalle, jossa mennään vihdoin ja viimein kokeilee sitä surffausta! Annica oli ihana ja tekstas aiemmin ja kysy jos haluun mennä sen kanssa, ja koska olin Sigridillä niin luonnollisesti sekin kutsuttiin messiin, ja näin sitä nyt ollaan menossa (: Oon tosi super excited, vaikka tuskin mä sitä yhtään osaan tehä, koska se on kuulemma ihan super hankalaa, mutta tärkeintähän on vaan se kokemus ja et voin sanoo, että been there done that.

Sigrid sai muuten joululahjaks kasapäin kiwi musaa (sen host-perhe on tosi musikaalisii), joten kopioin ne kaikki siltä ja nyt mullon kasapäin kiwi musaa and im loving it ♥ Nyt on jotain, jota voi kuunnella kotiin mennessä ja fiilistellä Uutta-Seelantii. Ite sain joululahjaks ihanan kaulakorun, suklaata (bad), valokuva-albumin, päiväkirjan vuodella 2012 ja korvikset. Hirveesti en ees saanu, mut ei se haitannu, koska en odottanu mitään. Ite ostin 11v host-veljelle soccer hiiren (siis tietsikka hiiren), koska se pelaa soccerii ja tykkää tietsikoist, 3v:lle ostin lammas pehmolelun (Essi se on rakastunu niihin pehmoleluihin, jotka mullon, joten ostin sille oman) ja vanhemmille ostin vaan leffaliput ja lupasin vahtii poikii niiden lähtiessä ulos.

Nojoo, oiskohan tässä vähäks aikaa tarpeeks turhan päivästä löpinää. En taas pariin päivään pääse päivittelee tai koneelle muutenkaan, koska lähen camping kavereiden kaa uudeks vuodeks (: Oon aika excited täst, vaikka koko seuraavaks viikoks onki luvattu sadetta. Jippiajei. No, eipä voi mitään, sitte biletetää sateessa haha.
Ainiin viel: Aucklandin keskustas on tää yks katu, jonka nimee en nyt millään saa päähäni, jossa ne menee hardout every Christmas. Koko katu koristellaan jouluvaloilla ja -pukeilla ja poroilla ja tontuilla ja ties millä, ja sitten kaikki käy pällistelee sitä yöaikaan. Mäkin kävin siellä yks ilta ja täytyy myöntää, et kyl se aika vaikuttavaa oli. Hirmusen paljon vaivaa ne on ainakin nähny, et ne sai sen noin nätin näköseks.


ps. hyi ku tuli kamala postaus :D eihä täs oo päätä eikä häntää koko tekstissä! seuraaval kerral lupaan panostaa.

Ei kommentteja: