keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Häntäluu kakkana ja muuta mukavaa

Noniin VIHDOIN aikaa kirjottaa. Oon ollu nii ylikiireinen viime aikoin et huhhuh, nytki aikaa vaan ja ainoastaa sen takii, ku jäin tnä himaa lepäilee: putosin eilen aika pahasti Sherlockilt ja nyt on häntäluu semikipee enkä pysty istuu. Ja istuminen on olennaisesti aika iso osa koulussa olemista, joten se jäi sitte siihe...


northgate

Täällä menee yhä edelleen vaan hyvin, jos ei oteta eilistä iltaa mukaan. Mulla oli eilen soccer training eka suoraan koulusta, sieltä suoraan menin ponyclubiin ja sitten ois pitäny mennä youth groupii tsiigaa hyvännäkönen jätkä, josta Sigrid on kertonu, mut enpä sinnekää pystyny istumiskykenemättömänä menemään.
Muutenkin eilinen oli aika rankka päivä ja eka sellanen takapakki täällä ollessa. Tai ei se ehkä takapakki ollut, ihan hyvä oli vaa purkaa tunteina. Menin siis aika shokkiin ton putoomisen jälkeen ihan senki takii et putosin oikeesti aika pahasti ja muutenki oon kamppaillu Sherlockin kaa niin kauan ja toi putoominen oli jotenki niin täydellinen fail, et se kaikki turhautuminen ja väsymys tais sit purkautuu samalla. Mun host-äiti meni aika paniikkiin (panikkiin? APUA en muista XD) kun aloin yhtäkkii vaan itkemään ihan hullun :D
Oon siis viime aikoin ollu tosi väsyny enkä oo hirveesti pystyny rentoutuu tai mitään, kun stressaan jatkuvasti koulussa, joka päivä teen jotain ja kaikki viikonloput on täynnä ja menossa ja ties mitä. Jotenki tuntuu et mulla ei ois oikeutta olla väsyny, kun emmä nyt niin hirveesti kuitenkaa tee ja pitäis suoriutuu paremmin, jotta sais luvan olla väsyny ja ottaa rennosti. Mulle alkaa vähitellen tulla semmonen fiilis, että ehkä vaadin iteltäni vähän liikaa, mikä on tosi outoo, koska oon aina aatellu itteni aika laiskana ja sellasena ihmisenä, joka menee sieltä mistä aita on matalin. No, jaa'a, toivottavasti tää yks vapaapv nyt jotain auttaa (ei kyl auta, nytki stressaan about media studies and math and i should be tidying up my room and plaa).
ARGH tää on rasittavaa


northgate

No nevermind muuten menee ihan sika hyvin kuitenki! Eli mulla oli viime keskiviikkona ja eilen soccer try-outit koulun joukkueeseen. Se oli aika interesting, koska siel piti olla muitakin mun ja Sigridin lisäks, jotka ei oo aiemmin pelannu mut hassuu: kaikilt joilt kysyin niin kyl ne oli aiemmin vaa pelannu. No anyways I MADE IT TO THE TEAM WUHUU!! Ja eilinen try-out oli ihan sika kiva, koska siel oli nää yhet superurheilulliset & täydelliset tytöt, jotka on kans ihan sika kivoi ja ne oli niin sweet and lovely ku ne sano kaikkee "Yeah go Vinny!" , "Good job girl!" , "Wuhuu we've got Finnish power!!" ja kaikkee aina ku potkasin sen pallon jonneki helvettii ja lopuks viel kehu et "Awesome job" ja "U're doing wonderfully" ja hihii (: Ihania ihmisiä



Muriwai (meiän lähiranta)

Soccerin lisäks oon käyny siis tuol ponyclubissa nyt noin 3 viikkoo ja se on ollu kivaa, kun ollaan hypätty maastoesteit ja sillai. Oon jossai tyylii alottelijoiden ryhmässä, mikä on vähän ärsyttävää, mut toisaalt koska kamppailen ton laiskapaska Sherlockin kaa vielki ihan perusjutuis niin emmä niihi osaavimpii ryhmiin kehtaiskaa mennä. Se ohjaaja ei oo kyl mitenkää erityisen hyvä: host-äitiki (joka oli eilen kattoo) sano ettei oo mikää erityisen osaava, joten saattaapi olla, et yritän ettii itelläni jonkun yksityisen opettajan ainakin joka toiselle viikolle tms.




northgate

Kaks viimes viikonloppuu oon kummatki ollu menossa. Itseasias eka olin AFS-leirillä, seuraavan viikonloppun mentiin perheen kaa Northgateen (se oli se viikonloppu, kun Japania iski maanjäristys & tsunami ja Northgate oli just se mesta, johon se tsunami ois iskeny, jos se ois tänne asti tullu) ja viime viikonlopun olin AFS Auntyn perheen kanssa niiden beach housella Omahassa. Omaha oli aivan awesome!! Kokeilin mm. vesihiihtoo, wakeboardingii tai jotai sellasta, hypittii joltai 7m sillalt veteen JA ajoin autoo ekaa kertaa!! :D:D (älkää kertoko afs:lle ne potkii mut pois muute) Siel oli mä, Sigrid, Monica & Frank (aikuiset), niiden lapset Kevin, Lisa ja Philip, Tinan faija, Georgia, + joku 8 Philipin kaverii eli porukkaa riitti! Oli ihan törkeen kivaa, toivottavasti mennään pian uudestaa (:



Omaha - on niin cool ku nää voi jo ajaa ite ja Georgia (se on siis meiän ikäne) heitti meiät sunnuntain Lake Pupukelle, jossa oli melontakisa, jonka Kaipara btw voitti iha heittämäl. Mutta se fiiliiiis ku on vapaa menee ja tulee kun on AUTO ah ♥ Tahdon joko auton tai julkisen liikenteen kiitos


Kaipara won jeeeah !!! kymmenes vuos peräkkäi tms

Ei kommentteja: