keskiviikko 2. marraskuuta 2011

dont forget your roots my friend, dont forget your family yeah



Tässä vähä kiwi musaa.  Kiwi musiikki on yleensä tosi reggae painotteista, ja kaikki paikalliset konsertit joihin oon menny niin aina on ollu vaa reggaee tarjolla. Vois jotenki liittyy tähän (ainakin Kaipara Collegen) runsaaseen pilven poltteluun... :D

Oon ihan hirveen pahoillani luvattoman pitkästä postaus tauosta, jotenkin en vaan koskaan oo saanu sitä aikaa revittyy mistää eikä ikinä oo tuntunu siltä, kun tekis mieli kirjottaa yhtää mitää. Paperipvkirjaa oon ahkerasti rustaillu (calculus ja statistics tunnit koulus) mut sitä on vähän hankala lähettää sinne Suomeen teille luettavaks.

Mitäs kaikkea tässä onkaan sitten tapahtunut. PALJON. Matkan varrelle on mahtunut sekä ylä- että alamäkiä, lähinnä kyllä on mennyt ihanan mahtavasti. Oon matkustellu tosi paljon: mm. kymmenen päivän South Island trip, jonne lähin 40-henkisen AFS porukan kaa ja viime viikonloppuna vietin pitkän viikonlopun Wellingtonissa Annican kaa. Noista aattelin kummastakin tehä eilliset postaukset jossai vaihees, koska varsinki South Island tripistä on aika paljo kerrottavaa. Tein kaikkee jännää (:

Kouluu mulla on jäljellä enää YKSI VIIKKO, mikä on sinällään tosi surullist mut toisaalt oon aika innostunu kesäloman alkamisest. Mulla on jo suuret suunnitelmat tälle lomalle, saa nähä mite käy totee haha ;D Koulu on kyl viime aikoin ollu vähä tylsempää. Joku kuukaus sitte rakastin kouluu yli kaiken, koska näin siel ihmisii, mut nyt oon jo vähä kyllästyny - koska mä en tee kokeita ei mul oo siel oikee mitää tekemistä muiden keskittyessä kertaamiseen. Vaikka kyl mul viel hommaa riittää mun photography boardeissa ja mun pitää kans resubmittaa mun enkun yks työ. Jos hyvin käy saan siit excellencin, joka on siis korkein arvosana jonka voi saada. Wuhuu go me!! Voin jopa ilosena sanoa, että tänään oli ihan tooosi kiva p.e. tunti! Yleensä en hirveest tykkää meiän p.e. practical tunneist, koska kaikki muut on niin perkuleen hyvii ja noh, mä en nyt oo iha niin taitava. :D Mut tnä pelattii tennistä vähä sellast muunneltuu versioo ja se oli niiin kivaa! I was really happy (: En muista sanoinks tääl lentopallost ja kui huono olin siin, mut loppujen lopuks aloin siitki nauttii, koska kehityin tosi paljon! Oikeestaa olin jopa vähä surullinen, kun meil oli meiän vika volleyball game :(

Vapaa-ajallaki on mennyt tosi kivasti, mitä nyt oon missannu kaikki bileet ton mun matkailun takii. Vähä ketuttaa, mut toisaalt matkailu on pikkuriikkisen kuitenki kivempaa, niin oon iha sujut asian kaa haha. Ja tässähä mullo viel koko kesä aikaa ja sit tuun Suomee ja sit on vanhojen risteily ja vaikka mitä jännää! :)

Yritän mahollisimman pian taas kirjottaa ja ehkä jopa lisätä jotain kuvia (jos jaksan). Näkemisiin siis!

ps. loppuun vielä, jos joku ei tiennyt niin NZ IS THE RUGBY WORLD CHAMPION THIS YEAR!!!!!! YEAAAAAAAH!!! Voitettii Ranska finaaleis 8-7, hirvee hermoja raastava peli, kun oli niin tasast koko ajan, mut kylhä se voitto sit loppujen lopuks tuli! Tämän kunniaksi All Blacksien (meiän rugby team) HAKA (maorien (nz:n "alkuasukkaat") taistelu- tai sotakutsu tai joku semmone), jonka nää siis esittää joka pelissä. Kaikki menee aina ihan sekasin when its time for the haka, haha, its kinda funny.

Ei kommentteja: